Bebeğim 8 aylık erkek. Ek gıdaya 6 aylıkken geçmiştik fakat ara ara hastalık olunca yememe gibi durumları oluşuyor. Şuan öksürük,balgam ve akıntı var haliyle ek gıdayı pek yemiyor. İlerde yemek seçici mi olcak diye ödüm kopuyor. Hastalık için gereken önlemi ne alıyorsunuz? Ve hemen iyileştirici bir şey var mı? Yardımcı olursanız sevinirim acemi anneyim 😞