Arkadaşlar aslında ben uyku düzeni oluşturdum da bebeğim 5ay13gunluk şimdi sıkıntı şu bebeğim in yanına yatiyurum öyle uyutyrum fakat Kendi kendine uyusun istiyorum besigine koyunca bazen çok ağlıyor yanıma alınca susuyor nasıl bir yol izlemem gerekiyor sizce bide bugün beşiği için dönence aldım müzikli uyumasi için işe yarar diye düşündüm sizce ise yarar mi benim gibi anneler var mi?☺️