Kızım şuan 5 aylık ve ikinciye hasta oluyor ve ikiside eltimin kızından bulaştı daha 3 aylıkken kızı tam iyileşmeden bize geldiler kızımı sevmeye yüzüne yüzüne hapşurdu hasta oldu dün akşam da biz onlara gittik bayadır görüşmüyorduk diye yine eltimin kızının burnu akıyordu öksürüyordu yüzüne öksürdü bugün hemen başladı burun akıntısı sinir oluyorum gerçekten. İlerlememesi için önerisi olan var mı biraz hava verdik burnunu temizledik aspiratörle başka yapabileceğim bi şey var mı