_nnur_celikk ben lansinoh da garmastan da kullandım. İkisi de ok. Sonra pediatristimiz ayva çekirdeği dedi. Ayva çekirdeğini bir cam kavanoza (ya da bardağa) koyup üzerine içme suyu (üstünü örtsğn yeter) at dolaba ve sabah jel bir krem hazır ve inanın lansinoh veya garmastandan daha iyi veya kötü değil. Ben şöyle fayda gördüm, ben gümüş kapak damkullandım ve tavsiye de ederim ama daha süperi bence göğüs kalkanı. Meme ucunu kremleyip kalka ı takardım ve meme ucuna teması tamamen engellediği için hem çok rahat ederdim hem de iyileşme süreci hızlandırdı. Ama aslında bence aslolan doğru emzirme teknikleri, o zaman pek yara olmıyor