Papatyasevgisiii şu çok meşhur olan üyelik sistemli markaları deneyebilirsiniz. Ben mesela biobellinda kullanıyorum. Mineralli krem ürününe bayıldım. Cif mantığında ama ona bin basar baya iyi. 3x leke çıkarıcı çok iyi. Sıcak suda çözdürüp kıyafeti içinde bekletiyorum yıkıyorum tertemiz. Bulaşık deterjanı vs deneyeceğim. Tablet olarak rossman ürünü domol çok tavsiye ediliyor. Türk değil ama İsrail değil en azından