Bebeğim gündüzleri de az uyuyor ama asıl sorun gecelerde saat 20 30 da gece uykusuna geciriyoruz ana her 30 45 dk da canı acıyor gibi ağlayarak uyanıyor ya emziriyorum yada kucakta sakinlestiriyorum tekrar başa dönüyoruz aynı sorunu yaşayan çözüm bulan varsa yardımcı olabilirmi