Kızlar dudaklarım inceye yakındı dolgu yaptırdım 1 cc dün.İğne girişlerinde hafif morarma var ama aşırı dolgun olmadı doğal duruyor hafif şiş sadece bir şey sormak istiyorum bu şişlikler inince çok mu küçülür dudak nasıl olacak merakla bekliyorum.Kaç günde oturur işk yapıldığında resimfr çekildiği hali gibi mi oluyor yoksa küçülüyor mı