Bebeğim sürekli emmek istiyor kolik bebek olduğu için günün büyük kısmı uyanık sancılarla geçiriyor ve durmadan emmek istiyor benimde sütüm az olduğu için bir süreden sonra canım çok acıyor ve enerjim tamamen bitiyor. Sütüm az olduğu için doktor tavsiyesi ile mamayada başladık. Mamadan sonra bile yine emmek istiyor emzikte tutmuyor böyle bir durum yaşayan var mı nasıl geçti süreç nasıl bitti. Ve kolik bebeği olan var mı onlarda süreç nasıldı.