Sevgi0653 Ben ayakta dallıyordum. Gündüzleri ayaktan indirememeye basladım. Sürekli günde ksç saat ayağımda beklemek zorunda kalıyodum. Bi gün merak ettim beraber uzandık. 40 dkda uykuya daldı. Tabi öyle yatırınca zönk diye uyumuyor. Dönüyor duruyor emekliyor emzikle oynuyor konusmaya calısıyor gel babası gel gel yapıyor. Ninniler söyleyip konusuyoruz. Sonra ben susuyorum o da dönüp durmaktan yorulmus oluyor iyice uyku basınca emziği verip başını sırtını seviyorum bazen pişş pişş diyorum tabi beyaz gürültü açık oluyor karartmalar kapalı oluyor karnını iyice doyuruyorum. Bu sekilde uyuyor. 7 aylık