sukrana ısırık değilse mutlaka göstermeniz gereken bir durum ama bı böcek vs değmiş gezmiş bile olsa alerji yapmış olabilir benim kızım o şekilde bir kere eli bir kere de ayağı bileğe kadar çok fena şişmişti bir hafta avil dekore kullanmıştık damardan çünkü basamiyordu hareketi sıfır derecesinde kesilmişti iyileşme döneminde önce morardı eli sonra düzeldi