Kızlar iyi akşamlar bu sabah 11.5 aylık oğlum babasıyla oynarken yüzünün bir yerini besige vurmuş 1-2 saat sonra alnında iki kasinin ortasinda birden bir sislik cikiverdi yaklaşık 4 cm çapında ve ortasında da damla şeklinde bir kırmızılık. Demekki orayı vurmuş o yüzden sismis diye çok önemsemedik buz koyduk. 3-4 saat Sonra o kırmızılık sivilceye döndü. Eczaneye götürdüm krem falan verirler mi diye bişey isirmis gibi duruyor kremlik bir durum yok dedi krem vermedi. 2 saat önce uyuttum ve az önce ağlayarak uyandı şişlik göz pinarlarina doğru yayılmış. Yarın doktora goturucem ama içim içimi yiyor başına gelen var mı ne olabilir bu kafayı yiycem