E bebekten baby plus kabin boy bebek arabası aldım tekerlekleri acayip ses çıkardığı için servise gönderdik geldiğinde bebeğim arabadayken tekerlek çıktı ve bende iade etmek istedim şuan aynı modelin yenisini vereceklerdi sözde hiç bir şubede sıfırı yok bende üzerine ekleyip yeni bir bebek arabası almak istiyorum deneyimlerinizi paylasabilirmisiniz hamilton düşünüyorum bu arada farklı daha iyi dediğiniz var mı