Kızlar selam bebeğim hipp organik combiyotik kullanıyor 1numarasi bitecek 2.numaraya geçeceğiz 6 aylık olacak inşallah yakında mamalarda aşırı pahalanmış evolviya biraz daha uygun mama kullanan annelerim 2numaraya geçince başka mamaya geçen oldu mu hiç bebekte bir sıkıntı yaratır mı