Bebeğim doğduğundan beri meme+mama olarak devam ediyorduk.3 ay 12 günlük. Biberonla içiyordu mamayı taki 10 gün öncesine kadar. Bi anda asla emmez oldu. Sütümü sağıp biberonla vermeye başladım ama iyice azaldı. Ayakta,pilates topunda zıplayarak her şeyi denedim ama asla emmiyor. Ne yapmalıyım daha çok küçük pes etmek istemiyorum ama sütüm çok azaldı 😓biberonu bıraktırmalı mıyım?kaşık biberon sipariş ettim onuda deneyeceğim başka fikri olan varsa alayım 🥺🥺