Kaymakliiball Bianda vucudu benek benek kızardı doktora götürdüm hemen cilt kuruluğu dedi mustela verdi başına gelen varmı acaba kızarıklıklar ne zaman gitmeye başladı?
Denizanasi35 Kaymakliiball bizimde alerji gibi yer yer kızarıklıklar oldu kuruluktan birçok bebek kremi kullandım nemlendirme için ama yeterli olmadı en son soğuk sıkım hindistan cevizi yağı ile masaj yapmaya basladim her banyo sonrası ve gün içinde bikac defa öyle geçti. Cildinin minik bir yerinde deneme yapıp alerji yapacak mı diye kontrol ederek kullanabilirsiniz.
Nononame Kaymakliiball ben dogdugundan beri her banyo sonrasi hindistan cevizi yagi ile nemlendiriyorum cok tavsiye ederim. Hem organik hem saf icinde o bu bilmemne yok.
yduru Aynısı başıma geldi mustela daha da beter etti çocuğumu bende kestim. Şikayet var da okuyabilirsin mustelayi .bana da dr önermişti. Suan arayış içindeyim vucudu neyle nemlendirebilirim diye
aslanhulya Bebeğimde kızarıklık kuruluk vardı bugün hastaneye gittim atopik cilt dedi bepantholun çok kuru atopik cilt kremini kullanıyordum onu kullanma Bioderma atoderm krem yazdı yorumları çok güzel onu denicez bakalım 🤷🏻♀️
DNZTNR Kaymakliiball benimde bebeğimde cok çok az olmuştu ama doktorumuz çok su iç sütün su orani iyice artsın yeter bebeğe demişti bende öyle yaptım mustela bebek yağı var ama 4 aylık bebeğe 4 kere surmemisimdir çünkü her banyo sonrası usuyecek diye apar topar giydiriyorum. Bol bol su içerek ve çok emzirerek hallettik biz kuruluk meselesini
Kaymakliiball Bende çoksu tüketiyorumm fakat geçmedi hindistan cevizi yağını da bi kullanayım yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum içim rahatladı:)