Mnli aha bende sevmiyorum valla ama sadece pasta diye laf yaparlarmi düşündüm sonra kendi kendime dedim kurabiye ve hazır börek alıp masaya koyarım ama bu çekim olan bölgede sadece pasta olur şık durur. Eşimde diyorki ya ne yapacan masayı millet aç karnını doyurmaya mi gelecek parti kutlamaya geliyor hem pasta hem hediyelik veriyorsun daha ne istiyorlar diye sjsjsjsj