AsminLina0411 ben yarışı su yarisi süt seklinde verdim ,bir bardak verdim ,ya balla karistrip ,yada evde kndi yaptgim bebe biskuvisyle her akşam veriyrum .şuan 16 aylık oldu 3 aydır veriyrum ,abartmdigim surece verdim ,ama doktorunuza danışın elbette .