Merhabalar anneler,
10 ay 12 günlüğüz ; ek gıda,anne sütü ve mama şeklinde ilerliyoruzz ,günde 2 defa mama veriyorum 2.si yatmadan önce..onun dışında daha da tok tutması için neler önerirsiniz ?? Gece de zaten sürekli uyanıyoruz emerek devam ediyoruz uykuya belki uyku süresi de uzar ,gece maması kullanıyor musunuz ne tavsiye edersiniz??