rguness merhabalar, benimde öyleydi sütümü fışkırarak kusuyordu. 40 günlük oldugunda egzamalar vardi. Süt alerjisinden şüphelerim vardi. Yogun gaz sancılari, fışkıracak kusma, mukuslu kaka, egzama, gürültülü kaka vardi ve sonuç Süt alerjisi çıktı, eliminasyon diyeti yaptim dr kontroluyle. Diyet yaparak emzirdim düzene girdi. 1 yaşında alerji kalmamisti şükür. Bu esnada iyi dr denk gelmek onemli kafaniza gore hareket etmeyin derim. İnşallah sizinki alerji degildir.