zeynepmelinda 2-3 gün önce göğüslerim çok kaşındı kızardı ama şuan Mastit gibi kızarık 3 gündür kızarıklık gitmedi hala çok kaşınıyor. Uçları çatlak sürekli ağrı sızı var kollarımı kaldırdığımda göğüs ağrısından duramıyorum bu Mastit mi doktora gideyim mi?
zeynepmelinda Hav teşekkür ederim:) tıkanıklık olunca yine de süt gelir mi? Bir de tıkanıklık açılsın diye kaç dk sağmalıyım?
Yazmelegi_ zeynepmelinda geliyor ama ya bebeğin iyice emmesi lazım yada sizin sağmaniz gerekiyor bende olmuştu gittim ilaç verdi o ilaç rahatlattı bide bebek sürekli ordan emdi ağrıdı ama açıldı zamanla
ozlemerckr Birde küçük havluyu ütüyle ısıtıp göğsünüze koyun bi kaç kez böyle yapın sonra masaj yapın sonra sağım yapın bende tıkanıklık hissedip ağrı çekmeye başlamıştım emzirme danışmanı önerisiyle böyle yaptım bol bolda emzirdim hemen faydadını gördüm