goktug06 16+6 haftalık ikinci bebeğime hamileyim. İkili tarama testi sonucunda hCG değeri 86 çıkmış doktor yüksek olduğunu söyledi. Endişelendim çok, var mı gebeliğinde yaşayanlar?