Bahar47 3 aydır beslenmeyi reddeden bir bebeğim var . 4.ay hele felaketti . Şu an 5.ay ayağına gireceğiz ve açıkçası korkuyorum. Her bebekte farklı seyreder ama ben size sormak istedim .
Duruminayuce Bahar47 benim bebegimde sadece uykuda besleniyor çok kötü bir durum ona mama içirmek bana ölüm gibi geliyor geceleri asla mama içmiyor daha 4 buçuk ayligiz neyin atağı bu anlam veremiyorum .
SeverusSnape Bahar47 4. Ay atağı beni bitirdi bitirdi, eğer bu atakta huniyle dolaşmadıysam hiçbirinde dolaşmam dedim. Allah yardımcımız olsun.
Uzunkirpik1728 SeverusSnape konu dışı ama huni meselesini anlatabilir misin bir türlü çözemedim ne zaman neden öyle dendiğini?
SeverusSnape Uzunkirpik1728 karikatürlerde delileri kafasına ters huni takmış şekilde çizerler ya, onu kastediyorum. Kötü bir şey değil, delirmeme az kaldı veya delirdim anlamında kullanılıyor :)