Kızlar 4 gun oldu dogum yapalı bebegımı 10 dk bır goğsümden 10 dk bir goğsümden emzırıyorum 1 saat arayla sarılık var bırazcık ama sütümü sağdıgımda hanı anlıyorm kac cc vs cıkıyor edıyor.Ama emzirmek de zor sureklı uyuyor nasıl anlıcam ne kadar besledıgımı doktor yetersız dedı beslenmesıne internetten de bakıyorum günlük 500 ml süt alması gerekıyrmus 3 kılo olan bebrkler