Benim kuzumda 12 aylık bir süredir ya dişleri kaşınıyor diye ısırıyor yada oyun sanıyor diye düşünüyorum ama çok zorlanıyorum ön dişleri çıktı sadece ama çok keskin ve çok ciddi ısırıyor bırakmıyor birde atak döneminde 7/24 emmek istiyor ağlayarak emziriyorum resmen bir an önce bir çözüm bulmam gerekiyor yoksa bende fobiye dönüşecek diye korkuyorum