Boncugumsun yiyorsun canım bu kürü sen yiyorsun sütünden bebeğine geçiyor 1 yaşında isede bebeğinde yedirebiliyorsun…Sürmek içinde annem bizede yaparmış ve çoçuk doktorunun çoçuklarına baktı büyüttü doktorda yap diyordu anneme…zeytinyağını ısıtıp ılık bir şekilde çoçuğun göğüs kısmına sür ağız bezinden yada ince bir havlu koy …Ayrıca nane limonda içirebilirsin bebeğine 1 çay kaşığıda calpol yada parol verebilirsn rahatlatır