elfgokce Ben hep sütüm olur normal yapicam diye kendimi odakladigim için kıytırık bir tane baby time mi ne idi sanırım onu almış eşim manuel hiç iş gormedi ve sütüm de öyle bol olmadı ne yazık ki normal doğum olduğu halde en büyük pişmanlıktiir mama artı meme ilerledik belki sağma şansım olsaydı cogalirdi hep içimde uktedir