Anne sütü içiyorsa normalmiş ama 10 günden fazla kakasını yapmıyorsa kabız olarak sayılır cnm benim bebisde öyleydi 1 buçuk aylikken sürekli masaj yapıyorduk karnına gazlı bebek değildi ama yapmak da zorlanıyorum 3 4 günü buluyordu sizin gibi
En son doktora sordum dedi büyük ihtimal sütun yetmiyordu dedi o kadar süt arttırıcı kullandm fayda etmedi sütüm de azalınca git gide mamaya başladım mecbur