Atlassss konudan biraz bağımsız olucak ama benim bebeğim gece saatte bir uyaniyor iki buçuk aylık sadece anne sütü aliyoracaba doymadigi için mi saatte bir uyanıp emmek istiyor emzirmesem uyutmaya çalışsam krize giriyor biz de mama başlamayı düşünüyoruz gece bir iki defa veririm diye düşündüm fikri olan var mı acaba gelişimi iyi 7800 gram 2 ay 17 günlük cisli bez sayisida fazla sürekli memede 🥲