Arkadaşlar bebeğim 2 aylık sütüm kesildiği için mamayla besleniyor kabiz olmadığı halde kendi yapamiyor kakasini ıkınıyor ama çıkaramıyor ya gaz masajıyla yasa fitille yapıyor var mı benim gibi bebişi böyle olan kaçıncı aya kadar böyle devam ediyor 😕