Olduğunuz belediyeyi arayın yenidoğan yardımı başvurusu yapmak istiyorum deyin. Bizim oldugumuz yerde yoktu hem il hem ilçenin belediyesini aradım. Sonra mesaj geldi anne bebek yardımı için incelenip bilgilendirileceksiniz diye sonra gene mesaj geldi uygun bulundugu için bez ve mama yardımı yaptılar 2 kutu mama 2 paket bez verdiler 4 ayda bı veriyorlarmis. Birde e devlette doğum yardımı başvurusuna basın emzirme parası olarak 300 TL pttye yatiyor tek sefer. Pttye aktarabiliyosunuz