Eskaci tabi doktorum gizem Nil Ceylan dı♥️ Mükemmeldi herşey dediğim gibi fotolar filan çekildi doğumda 🙈 ben salı günü yattım çarşamba 9.56 da kızım doğdu odaya çıktığım gibi getirdiler bebeğimi emzirdim hemen cuma günüde çıktım hastaneden tekrar söylüyorum o kadar iyi geçtiki herşey acı eşiğim çok düşüktür normalde ama baya iyiydi özel hastane gibi ilgilendiler benimle oda arkalarım vardı ama ben kendi tarafımı süsledim izin veriyorlardı balonlarla filan yazınca tekrar o günlere döndüm allah bin kere doktorumdan ve bebeğimle ilgilenen doktorlardan razı olsun normalde kontrole gittiğin doktor girmiyor doğuma ama benim kontrole gittiğim doktorum girdi doğumuma kendi gününe ayarladı 🥹🤍