Tmmtmmtmm Kızlar 25 günlük bebeğim var 2-3 gündür idrarında koku var sizce neden olabilir internette idrar yolu enfeksiyonu diyorlar ama neden olur ki ya da nasıl geçer ne kullanılır
-sozdemir Tmmtmmtmm İdrar yolu enfeksiyonu?Metabolik hastalık? Olabilir Bir tahlil yaptırmanızda fayda var
Merveio14 Tmmtmmtmm genelde idrarda koku bez sayısında azalma enfeksiyon belirtisi oluyor kızımda da olmuştu Tahlil verirseniz içiniz daha rahat olur Bize antibiyotik vermişti sonrasında düzeldi çok şükür
Masalina12 Tmmtmmtmm bende enfeksiyon sandım ama bişey yoktu slepy bezlerinde koku yapıyormuş görümcem dedi benim kızım daha koku yapıyordu o bez
Hav Tmmtmmtmm alt temizligine dikkat etmek lazim kiz bebekse ozellikle önden arkaya dogru bide arada bezi acip havalandirirsaniz gecer cisini uaoarken zorlar ağlarsa doktora götürmeniz gerekebilir