Beneğim 3 aylık oldu ama uykuda çok zorlanıyor uykuya girerken ilk emzik verip pış pış yapıyordum sanırım tramva oldu pış pış yapınca ağlamaya başlıyor mememde uyuyor sadece.. çözüm öneriniz var mı nasıl olacak aylarca nasıl.ç uyutacağım artık ağlamak istiyorum uykusu var ama uyumuyor memelerim yara oldu emmesinden sürekli ne yapacağım😓 çok zor uyku durumlarımız önerisi olan var mı