PembeKoala süt saklama poşetlerine koyun sütünüzü. Ben biberona koyuyorum. Ağzıda kapaklı sıkıntı olmuyor. Yanımda termos oluyor. İçine kaynamış suyu sıcak sıcak koyuyorum. Yanınıza bıberonu otutturabilecek kadar genişlikte olan derin bir kap alın, emaye ya da çinko olabilir. Termostaki sıcak suyu tasa koyun, bıberonu oturtun içine. 5 dk sonra ısınır, içirirsiniz. Ben dışarı çıkarken muhakkak termosumu alırım.