Kızlar süreci anlatıyorum: oglum yaklaşık 1.5, aylıkken mukuslu ve turuncu gibi azcık kan gördüm kakasinda. Doktorumuzua resim attım. “ sut alerjisi arada olur sut ürünlerini azaltin ” dedi. Tam olarak kesmedim dediği gibi azalttım. Kan bir daha hiç görmedim. Mukus devam ediyordu. Hisiltili burun ve bazen şiddetli burundan kusmaları oluyordu. 3 aylık kontrolumuzde doktorumuz bizim mukus geçmiyor demelerim üzere tamamen sut ürünlerini kes Bi görelim dedi. 1 hafta 10 gün kadar. Kestim ama mukus devam etti. Sonra baktım çok zor alerji var mı yok mu anlamam lazım kesin yani. Hastaneyi aradım alerji testi yapılıyormuş doktorumuzda gel yapalım dedi.
Geçen hafta gittik testi almadan bize dedi ki “ 35 gidaya bakilcak testin sonucunda alerjik ürünler çokta çıkabilir, cikmayadabilir. Daha cok küçük bagirsaklari gelişince belkide bu mukus kaybolacak ” dedi. Neyse ben yinede emin olmak için yapalım testi dedim.
Bugün aradi doktorumuz vee alerjisi çıkmamış 🫠😊 4-5 aylık olunca bagirsaklari gelişecek şuan herseyi ye ama yogurt peynir çok abartma sut içme şimdilik dedi. Bagirsaklari yorulmasın diye .
Biogaia veriyordum zaten probiyotik ona devam et . Bagirskalari geliştikçe mukus kaybolacak dedi . Nasıl rahatladım anlatamam. Sorunuz varsa yanitlayabilirim.. Rabbım yavrularimizin bildiğimiz bilmediğimiz bütün hastalıklarına şifa versin .. Aminn 🤲🏻🤲🏻