Merhaba anneler, bildiğiniz gibi uyuz bu ara çok yaygın. Maalesef benim 6 aylık kızımın da uyuz kaptığını öğrendik. Hergün nevresim değiştiriyorum yatakları bile ütülüyorum. Kıyafetleri ütülüyorum. Gece yatarken tüm eve ve oyuncaklarına sirkeli su fışkırtıyorum. Bilgisi olan anneler başka ne yapabilirim önerisi olan ve ilaç önerisi olan var mı?