busekandemirr Allah razı olsun sizden, inanın ben de sürekli araştırmaktan bunalıma giriyorum, araştırmasam kafamda takılı kalıyor. Ameliyat olmadı yani sizin bebek değil mi, bugün tam bir ay oldu yoğun bakımda kalalı. 2. Kez entübe edildi, yine anne sütünü midesi tolere edemedi. Karnı şişti. Crp değerleri yükseldi. Korkuyorum ameliyat diyecekler diye şu an 31 haftalık sayılırız. 27. Haftada doğum yaptım 30 gün geçti.