ceylinada2023 Merhaba benim kızımın da 15. Günde başladı bu şekilde ağlamaları ve uyumamalari morarmalari . Doktorumuz kolik dedi ve 4. Ayına kadar devam etti kendiliğinden geçti sonra . Ama tabiki doktora danismanizda fayda var