Kızım doğduğunda 25. Gün mamaya basladim . İlk sma otripro kullandık aşırı kabız yaptı . Hipp organic combiotic olana geçtik bı müddet sonra o çok pahalandi yetişemez olduk 1 kutu mama 5 günde biitiyordu çünkü . Daha sonra doktoruma danışarak bebelac Gold markaya geçtim ve aşırı memnunum ne kabızlık ne gaz yapti cok şükür 🙏 gelinimiz ama comfort kullanıyor onun şuan 2 aylık acayip bir şekilde kabız yaptı 4 günden önce kakasını yapamiyor yavrum oda değiştirdi mamasını bebelac Gold aldı . Çevremde genelde sma markanın hep kabız yaptığını duydum bendede aynı şekilde kabız yaptı zaten .