Ssude sırtını kaşıyorum, burnuyla oynuyorum, sırtı gıdıklandığında genellikle uyanıyor bebekler ama çok gıdıkla hemen uyanmıyor diye bırakma. Bir de tavsiyem ben sarılık olmasından çok korktum hastanede bırakıp gelmek çok zor olacaktı sarılık olmasın diye 2 saati beklemedim 1 saatte 1.5 saatte bir emzirdim