1mom1baby_ Benim bebeğime başta 3 damla dedi fakat gittiğim gün bütün şişeyi içirdi sizin bebelere ne kadar verdiler
1mom1baby_ tuba6906 ücretli 950 vermiş olmamız lazım tabiki değişiyor 2 doz halinde ikisinde ayrı ayrı ödeme yapıyoruz zorunlu değil fakat öneriliyor
ceylinada2023 tuba6906 eczaneden siz alıyorsunuz doktor reçete ediyor . Benim doktorum direk kendisi yapmıştı. Ben almadım . Devlet karşılamıyor malesef hiç bir özel aşıyı