ebehnm Sağlık ocağında aşıları yapılırken rutin takipleri yapılıyor zaten , persentil değerlerinde mi değil mi sorun lütfen . Zaten oradaki arkadaşlar bilgi vermiştir diye düşünüyorum
Tatlikiz3 Benim bebegimde 4 ay 3 günlük 6800 kilosu bende az diye düşünüyordum bebisim kilolu doğdu ama bu ay sadece 500 gram almış normalde 1 kilo alıyordu her ay
Sontvbukucu Tatlikiz3 artik her ay 1 kilo almaz gittikce duser. Ilk 3 ay cok kilo alirlar sonraki 3 ay orta 6. Aydan sonra 300 400 200 bile olabilir.
Yekta2575 Cigdem39 benim bebeğimde 3300 doğdu 2 ay 8 günlüğüz Şuan 5700 kilo boyda 60 cm bi tık var gibi kilosu ama merak etmeyin yürümeye başlayınca öyle bi gidiyorken kilolar o hareketlilikte oyüzden takılmayın boyu kaç
Sontvbukucu gunesbal ayda 800 gram üstü almis normal aralıkta. 600 gram 1 kg civari almasi beklenir. Doktorunuz da soyler zaten normal görünüyor.
lidyaaa gunesbal kızım normal zamanında doğdu 3.445 gr 2 aylıkken gittiğimde 5 kg dı doktor idare eder dedi ayda 900 gr alması gerekiyormuş benimde kafam karışık sadece anne sütü alıyor acaba yetmiyor mu diye düşünmeye başladım günlük 5 çişli bez alıyorum öyle saatlerce ağlamıyorda yani aç olsa ağlamaz mı diye düşünüyorum bilmiyorum bende ya