Semnbak ben ilk başta diyet yaptım, üç aylıkken zatüreden yoğuncasına yatınca mamaya başlandı apmatil sineo. Sonrada doktor bırak dese de bırakmadım. Benim diyetimde çoktan açılmıştı zaten. 7 aylıkken biberon reddi oldu mamayı bıraktı. Ama kusma manaya bağlı yaşamadık. Hastayken üşüttüğünde kusuyordu.