yaseminoztrkk bizde de 1 tane tulum sabahtan attım peteğin üzerinde kuruttum tim gün 🤓 inşallah bir an evvel düzene girer, acaba dedik üşüttü mü dr una randevu aldık , bir de yenidoğan var hangisine yetişicem kalakalıyorum öyle ☹️ Alın bende de o kadar içimde kalmış sanki konuşamamamazlkk 😀