ayse9191 Farklı birşey istiyorum,sizin alışta çocuğunuzun çok mutlu olduğu şeyleri paylaşabilirmisiniz (bebeği çok var ama bu bebekten çok mutlu olup tavsiye edilenlerde kabülümdür🥰)
OptimusPrime ayse9191 Geleceğe yatırım Keman almıştım kızıma ben 3 yaş hediyesi olarak. 4 yaş hediyesi olarak da çok istediği bir kaç oyuncak almıştım.
beybiliko ayse9191 süslenmeye düşkün bir kızsa tırnağa zarar vermeyen suyla soyulan ojeler var, krem lipstick toka gibi şeyleri de ekleyip bir bakım kutusu yapabilirsiniz
Dnzdrn1822 Ah evet benimde kizimn dogum günü yaklaşıyor ve ne alacağımı hala bilmiyorum belki bana da fikir olur. Teşekkürler