4 gün önce normal doğum yaptım, 4 gündür tuvalete çıkamıyorum. 2 kere çıktım ama tuvalette çok kaldım, normal doğum esnasında 4 saat boyunca ıkınmam yetmemiş gibi 4 gündür de tuvalette ıkınmaya devam ediyorum 😒 çok canım yanıyor. Bugün aile hekimim doğumdan sonra kabızlığın normal olduğunu söyledi ve bana gliserin kansuk adında fitil yazdı. Kullandım yarım saattir bekliyorum tık yok. Acaba kullanan var mı, varsa bilgilendirebilir mi?