karanikoannesi Kızlar 7 aylık bir bebeğim var ve işe başlamak durumundayım malesef kayınvalidem bakıcak memesiz durmuyor anneme 1 saat bıraksam bile aglamaktaktan katılıyor ama biberon almıyor ne yapabilirim lütfen destek olun :( nasıl alıstırabilirim biberona
Eg21 karanikoannesi bende burada bekleyeyim bizde de durum bu sağıp biberon vermeye çalışıyorum ama kabul etmiyor zaten kenara süt stoklayamıyorum fırsat vermiyor önümüzdeki ay işe başlıyorum bende ne olacak bilmiyorum 😟
Sinem61 karanikoannesi benim kizim da böyleydi ben 12 aya kadar bırakamadım. 12 ayda da ilk gun çok zorlandı sonra alıştı. Kademeli kademeli uzaklaşın. Yani bir iki gün bakacak kişiye birakip öğlene kadar uzaklaşın sonra biraz daha uzun süreli ayrılın bu sekilde daha sağlıklı olur. Bı de ben buyuk olmasına rağmen sut sağıp bırakıyorum bensiz pek yemiyor siz de mutlaka bırakın. Benimki de biberon sevmiyor bardakla ya da cay kaşığıyla icirin.Başlayana kadar daha zor başlayınca gerisi geliyor merak etmeyin
Mlk026 karanikoannesi benim oğlum da böyleydi bırakamadım ücretsiz izin aldım 14 aylık bıraktım kolay alıştı gerçekten çalışan anne olmak o kadar zor ki Allah yardımcımız olsun