sevocan60 özel aşıların yapılması taraftarıyım bu hastalık bulaşıcı bir hastalık. Bilmeden o bebeğe temas edildiğinde geçiyor. Hastanede yatışı ayrı, çocuğunun canının yanması ayrı, fazla kakiş yaptığı için piştikten de muzdarip oluyorsun farklı sebepten hastanede yattık yan yatağımızdaki çocuk aynı böyleydi rotalı çıkınca odaları değiştirdiler direkt.