kepenek Alparslanannesi0180 bir an da böyle oldu benimde kızımda tek tek tül oluyor önce yüzünde oldu 1-2 tane şimdi el parmaklarında var ama birer tane böyle çoklu değil sizinde mi öyleydi yoksa direk böyle mi oldu
kepenek Alparslanannesi0180 anladım geçmiş olsun rabbim yardımcınız olsun bizde de var ama 1 ay içerisinde körelip kendiliğinden kaybolunca bende hiç doktora gitmedim
AysenurBaran Alparslanannesi0180 Alparslanannesi0180 bizdedaha önceden uyuz geçirdik (2ay önce) bebeğimin elleri suan tam olarak böyle biraz da bileklerinde var. Dün çocuk dr kontrole gitmiştim gösterdim uyuzun son demleri bu dedi bi olayın verdi bakalım iyi gelecek mi
Arenilay- Alparslanannesi0180 primer enfeksiyon olabilir galiba doktor bülent aldemirin kendi sitesinde benzer görüntülerden oluşan makalesi var ama linki bırakayım bir göz atın http://www.drbulentaldemir.com/ucuk-herpes-simpleks-enfeksiyonu/ geçmiş olsun
Alparslanannesi0180 Arenilay- teşekkürler cnm viral enfeksiyona benziyor demişti doktorumuz ilaçları kullandık geçti tekrardan coştu fazlasıyla
AysenurBaran AysenurBaran 20 gün öncede 4. Ay aşısı oldu ,bide elleri sürekli ağzında salyası hep akıyo bunlarda bi ihtimal olarak düşündüm bebeğim için ama dr uyuzun sonları dedi