Colakmuge Merhaba hanımlar 4 ay 19 günlük bebeğim için menenjit aşısını kaçırdım mı diye endişeleniyorum.Aranızda yaptıranlar oldu mu ? Yaptırdıysanız kaçıncı aylarda oluyor? Haftaya kontrole gideceğiz ama gitmeden size de sormak istedim
Azelia_ Colakmuge merhaba hayır kacurmadiniz merak etmeyin.benim oğlum geç başladı sorun olmadı yanlış hatırlamıyorsam 7_8 aylikti
sokaklahmacunuu Colakmuge emin olmamakla birlikte menenjit asisinin daha ileri aylarda oldugunu biliyorumm
MeetJoeBlack Colakmuge yok kaçırmadınız. İstediğiniz zaman başlayabilirsiniz . Başladığınız aya göre doz sayısı değişecek. Biz 7. Ayda başladık. 7-9-13 bexsero, 8-13 nimenrix yapıldı.
Colakmuge berikomoms anladım teşekkür ediyorum.. Aslında bir liste vermişti ama bir aydır bakamadım yoğun çalışıyorum..umarım kaçırmamışımdır
irmaks0 Colakmuge merhaba biz de 4 ay 14 günlüğüz, menenjit aşısını 5. Ay kontrolumuzde olcaz 5 ay 6 günlüğe denk gelcek doktorumuz boyle planlamıstı sorun yok kacırmadınız
Gizzzzz-giz Colakmuge menenjit aşısı sının bir tarihi yok bebeğin ayına ve ya yaşına göre dozlae değişiyor o kadar